Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMandujano Salazar, Yunuen Ysela
dc.date.accessioned2020-12-03T19:47:18Z
dc.date.available2020-12-03T19:47:18Z
dc.date.issued2020-07-07es_MX
dc.identifier.isbn978-113-8366-28-2es_MX
dc.identifier.urihttp://cathi.uacj.mx/20.500.11961/15398
dc.description.abstractThis chapter discusses the ways in which the media activities of the Japanese idol group Arashi and their explicit and implicit promotion of services and products anchored to specific spaces in Japan have re-signified certain places for audience. It aims to show that a special segment of domestic tourists is created and, influenced by media representations, they make sense of and perform in different ways than other visitors in mediatized places. Documental and interpretative textual analysis of media contents were used to understand the insertion of Arashi in strategies for the promotion of national tourism.es_MX
dc.description.urihttps://www.routledge.com/The-Routledge-Companion-to-Media-and-Tourism-1st-Edition/Mansson-Buchmann-Cassinger-Eskilsson/p/book/9781138366282es_MX
dc.language.isoenes_MX
dc.publisherRoutledgees_MX
dc.relation.ispartofProducto de investigación ICSAes_MX
dc.relation.ispartofInstituto de Ciencias Sociales y Administraciónes_MX
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 México*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/mx/*
dc.subjectMedioses_MX
dc.subjectJapónes_MX
dc.subjectIdentidadeses_MX
dc.subjectTurismoes_MX
dc.subjectVida cotidianaes_MX
dc.subjectEstudios culturaleses_MX
dc.subject.otherinfo:eu-repo/classification/cti/5es_MX
dc.titlePop idols, mediatized places and identity-oriented performances of fans as domestic tourists in Japanes_MX
dc.typeCapítulo de libroes_MX
dcterms.thumbnailhttp://ri.uacj.mx/vufind/thumbnails/rupiicsa.pnges_MX
dcrupi.institutoInstituto de Ciencias Sociales y Administraciónes_MX
dcrupi.cosechableSies_MX
dcrupi.subtipoInvestigaciónes_MX
dcrupi.nopagina92-101es_MX
dcrupi.alcanceInternacionales_MX
dcrupi.paisReino Unidoes_MX
dc.identifier.doi10.4324/9780429430398es_MX
dc.lgacESTUDIOS CULTURALESes_MX
dc.cuerpoacademicoSin cuerpo académicoes_MX
dcrupi.titulolibroThe Routledge Companion to Media and Tourismes_MX


Archivos en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 México
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 México

Av. Plutarco Elías Calles #1210 • Fovissste Chamizal
Ciudad Juárez, Chihuahua, México • C.P. 32310 • Tel. (+52) 688 – 2100 al 09